جستجو

فیلمهای کوتاه «سینساید یا هیچ‌کس باور نمی‌کنه ولی پلیس‌ها بیخودی افتادن دنبال من»،  «تاریکی» و انیمیشن کوتاه «کلاف» به نمایندگی از ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم SEATEL  آمریکا به نمایش در خواهند آمد.

 

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، چهل و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم SEATEL  آمریکا میزیان ۲ فیلم‌ کوتاه «سینساید یا هیچ‌کس باور نمی‌کنه ولی پلیس‌ها بیخودی افتادن دنبال من» به کارگردانی عطا مجابی و  «تاریکی» ساخته سعید جعفریان  به همراه انیمیشن کوتاه «کلاف» به کارگردانی ملیحه غلامزاده در بخش رقابتی خود خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که جشنواره فیلم SEATEL  بزرگ‌ترین جشنواره آمریکا به حساب می‌آید که با بیش از ۱۹۰ هزار مخاطب، عنوان پر مخاطب‌ترین  جشنواره‌ آمریکا را به خود اختصاص داده و از لحاظ اعتباری در کنار  جشنواره‌هایی چون ساندنس، SXSW، پالم اسپرینگز، آسپن، AFI و… از معتبر ترین جشنواره‌های آمریکا محسوب می‌شود.

 

جشنواره SEATEL  مورد تایید آکادمی اسکار است و ۳ فیلمی که در بخش داستانی، مستند و انیمیشن در این جشنواره برگزده می‌شوند واجد شرایط حضور رقابت‌های اسکار خواهند بود.

 

گفتنی است فیلم کوتاه «سینساید یا هیچ‌کس باور نمی‌کنه ولی پلیس‌ها بیخودی افتادن دنبال من» به کارگردانی عطا مجابی  که  به صورت تک نفره ساخته شده است، پیش از این در جشنواره فیلم کوتاه تهران نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه تجربی بوده، نخستین حضور بین‌المللی خود را در این رویداد تجربه خواهد کرد.

 

 

چهل و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم SEATEL از تاریخ ۱۶ می تا ۹ ژوئن (۲۶ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد)  برگزار خواهد شد.

 

 

 

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *