جستجو

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه: باهمکاری انجمن سینمای جوان و هنرمندان پرتلاش وعلاقه‌مند، دبیرخانه جشنواره شبدیز را به صورت دائمی درکرمانشاه دایر می‌کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل ازبرنا، حجت‌الاسلام رحیم جعفری اظهار داشت: باهمکاری انجمن سینمای جوان و هنرمندان پرتلاش وعلاقه مند، این دبیرخانه را به صورت دائمی در استان دایر می‌کنیم و هر ساله جشنواره در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: جشنواره شبدیز از حدود ۱۵ سال پیش تعطیل شده و سال گذشته به همت انجمن سینمای جوانان ایران و تلاش هنرمندان به عنوان یکی از مطالبات اصلی هنرمندان حوزه فیلم و عکس استان، احیا شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره اکنون به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، اظهار داشت: منطقه‌ای منظور غرب کشور نیست و استان‌های جنوبی، شمال شرقی و مرکزی کشور هم دراین جشنواره حضور دارند.

وی کیفیت را یکی از مهم‌ترین مقوله در برگزاری جشنواره‌ها دانست و افزود: خوشبختانه با تلاش هنرمندان، جشنواره امسال و سال گذشته موفق و با کیفیت برگزار شده و تلاش می‌کنیم هر سال کیفیت آن را ارتقا دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در ادامه، کرمانشاه را یکی از قطب‌های اصلی تولید فیلم کوتاه در کشور دانست و افزود: برگزاری جشنواره شبدیز یکی از مطالبه‌های جدی هنرمندان استان بود که خوشبختانه توانستیم احیا کنیم.

حجت‌الاسلام جعفری، تصریح کرد: این ظرفیت و پتانسیل در حوزه فیلم و عکس در استان وجود دارد که ما برای شکوفایی کردن این ظرفیت‌ها و استعدادهای هنری حتما دبیرخانه جشنواره شبدیز را دائمی خواهیم کرد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *