جستجو

فیلم «بریسبال» ساخته ریحانه مرتضایی‌نیا جایزه جایزه بهترین فیلم با موضوع پارالمپیک را در بخش داستانی و مستند جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، یازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران با معرفی برگزیدگان در بخش‎های مختلف شامگاه پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه در هتل المپیک به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، چند تن از نمایندگان مجلس، هنرمندان، ورزشکاران و مهمانان جشنواره برگزار شد، برگزیدگان در بخش‌های مختلف معرفی و جوایز خود رادریافت کردند.

برپایه این گزارش، فیلم کوتاه «بریسبال» به کارگردانی ریحانه مرتضایی‌نیا در انجمن سینمای جوانان مشهد موفق شد جایزه بهترین کارگردانی با موضوع پارالمپیک را در بخش داستانی و مستند از این جشنواره کسب نماید.

مرتضایی‌نیا هنرجوی دوره فیلم‌سازی پاییز ۹۴ انجمن سینمای جوانان مشهد است.

این فیلم که آخرین تولید ژونارت فیلم است، درسه بخش بهترین فیلم کوتاه و نیمه بلند، بهترین کارگردانی فیلم کوتاه و نیمه بلند و بهترین فیلم با موضوع پارالمپیک بیشترین نامزدی جشنواره را در کنار فیلم بلند «زاپاس» از ایران و »اول بولا» از مالزی در اختیار داشت.

یازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران به دبیری سیدمجتبی علوی از ۲۵ تا ۲۷ دی ماه در سینما فلسطین برگزار شد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *