جستجو

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با پایان کار چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد آثار برتر در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

برپایه این گزارش، در حوزه فیلم‌های کوتاه و دربخش: فیلم‌های داستانی کوتاه بین‌الملل جایزه ویژه هیئت داوران مشترکاً به محمد بخشی برای فیلم آریو والیبال؟ و  مهدی یوسفعلی برای فیلم درون آینه اهدا شد. رتبه اول و تندیس زرین به روباه‌ها ساخته مایکل گورآ از انگلستان رسید. جوخه به فرمان من به کارگردانی ایمی ایمانیشی حائز رتبه دوم و تندیس سیمین جشنواره شد و فیلم کوتاه سکوت ساخته مشترک فرنوش صمدی وعلی عسکری رتبه سوم و دیپلم افتخار این بخش را به خود اختصاص داد.

در بخش: فیلم‌های مستند کوتاه بین‌الملل، من می‌مانم ساخته فاطمه مرزبان تندیس زرین را به خود اختصاص داد. مستند کوتاه جمعه قالی به کارگردانی مهدی اسدی رتبه دوم و تندیس سیمین جشنواره را دریافت کرد. همچنین فیلم کوتاه مستند رؤیای آهنی ساخته یاسر طالبی موفق به کسب رتبه سوم و دیپلم افتخار شد.

در بخش: فیلم‌‌های داستانی کوتاه ویژه فرهنگیان فیلم‌ساز، حاتم ساعدپناه برای فیلم عبور از مرز توهم تندیس زرین گرفت. تندیس سیمین این بخش به شهریار پورسیدیان کارگردان فیلم سایه‌های یک شهر رسید و رتبه سوم و دیپلم افتخار نصیب محمد صادقی سازنده فیلم کوتاه پیژامه راه راه پدر را باد برد، شد.

همچنین در بخش:  فیلم‌های داستانی کوتاه ویژه دانش آموزان فیلم‌ساز، ملیکا کدخدایی با فیلم منفی درد رتبه نخست و تندیس زرین را از آن خود کرد. محدثه اسدی‌زاده برای فیلم مهرک  تندیس سیمین گرفت و رتبه سوم و دیپلم افتخار این بخش مشترکاً به ماندانا هوشمندیان برای فیلم پدر بذر بود و سحر نوایی کارگردان فیلم کوتاه خط قرمز تعلق گرفت.

چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد دهم آذرماه در سالن صبای صدا و سیمای شهر مشهد به کار خود پایان داد.

 

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *