جستجو

فیلم کوتاه «هستی» به کارگردانی کمال پرناک جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره تاراتسا یونان را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌ کوتاه «هستی» به کارگردانی کمال پرناک  که در بخش مسابقه سومین جشنواره تاراتسا یونان در کنار ۶۷ اثر دیگر از کشورهای مختلف دنیا حضور داشت موفق به کسب جایزه بهترین فیلم‌نامه شد.این فیلم کوتاه داستان کودکی را روایت می کند که مفهوم مرگ را پس از مرگ مادرش و در آغوش او درک میکند.

گفتنی است علاوه بر فیلم کوتاه «هستی» فیلم‌های کوتاه «یک آن» به کارگردانی نقی نعمتی و «حلزون» به کارگردانی محمد توریواریان نیز در این جشنواره حضور داشتند.

عوامل فیلم کوتاه «هستی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: کمال پرناک، تهیه کننده اجرایی: حامد بابایی، بازیگران: نایریکا غلامرضایی، سودا برمایه، مهری بشردوست، صمد آذرخش، تصویربردار: علی آب پاک، تدوین: قادر فریور، صدابرداری: محمدجواد سنندجیان، صداگذار: مهدی جعفرزاده،تهیه کننده:انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تبریز.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «تاراتسا» جشنواره مستقلی است که از آگوست ۲۰۱۴ در تسالونیکی، یونان با هدف خلق چارچوبی برای ارتقای جایگاه فیلم‌های کوتاه مستقل یونان و جهان، نزدیک‌تر کردن مخاطب و فیلم، فراهم آوردن مکان و زمان برای برقراری اثر متقابل و بیان هنری میان خالقان فیلم‌های کوتاه و همچنین معرفی فیلم‌های کوتاه مطرح و برجسته در تاریخ سینما، برگزار می‌شود.

این جشنواره از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ آگوست برابر با ۳ تا ۷ شهریور در تسالونیکی کشور یونان برگزار شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *