جستجو

 

سهم انجمن سینمای جوانان همدان از جشنواره منطقه‌ای «آگر» کسب ۵ تندیس و جایزه بزرگ جشنواره بود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های «کاور» و  « دیده‌بان»  و فیلمنامه‌های «پیوند» و «تمام دیوارها را خراب کن»  موفق به کسب ۵ تندیس و جایزه بزرگ شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ملایر «آگر» شدند.

بر پایه این گزارش، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی به عنوان بهترین فیلم‌نامه اقتباسی به خانم اعظم جعفری رستگار از همدان برای فیلم‌نامه «تمام دیوارها را خراب کن» اهداء شد.

در بخش بهترین فیلمنامه فیلم تندیس جشنواره و مبلغ ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به وحید الوندی‌فر برای فیلم داستانی «کاور» از همدان اختصاص یافت.

همچنین در بخش بهترین انیمیشن تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به نرگس رستمی‌معز برای انیمیشن کوتاه «دیده‌بان» از همدان اهدا شد.

در بخش فیلمنامه تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی به عنوان بهترین فیلم‌نامه را اعظم جعفری رستگار از همدان برای فیلم‌نامه « پیوند » از آن خود کرد.

همچنین در بخش جایزه بزرگ جشنواره  تندیس جشنواره و مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به سینا شعربافی و انجمن سینمای جوانان همدان برای فیلم کوتاه «کاور» اهدا شد.

شصتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۹۷به مدت چهار روز در استان همدان، شهر ملایر با حضور استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان،یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان توسط انجمن سینمای جوانان ایران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و فرمانداری ویژه شهر ملایر برگزار شد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *