جستجو

 

تصویربرداری فیلم کوتاه «گل و گلدون» (The Flower of the Vase) به کارگردانی احمد سیدکشمیری در ایتالیا به پایان رسید.

 

به گزارش  انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌برداری و تدوین همزمان فیلم کوتاه «گل و گلدون» به کارگردانی  احمد سیدکشمیری که در پادووا (padua)  ایتالیا در حال ساخت است، به پایان رسید.

این فیلم که اکنون در مرحله صداگذاری و زیرنویسی فارسی قرار دارد، داستان پسر جوانی را روایت می‌کند که گل مورد علاقه‌اش را به دست دوستش می‌‌سپارد.

سایرعوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده: احمد سیدکشمیری، بازیگران: امید ذاکرشبیری، Oswald Panighel، مونیکا حسینی، Arianna Farlan، تصویربردار: احمد سیدکشمیری، صدابردار: فرشید کدفرد ـ سلمان معروفی، مدیرتولید و هماهنگی: امید ذاکرشبیری، عکاس:  Antonia Damiano، طراح لباس: Giuliana Damiano، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان کرج  و افسانه حیدری، تهیه‌کنندگان: احمد سیدکشمیری ـ امید ذاکرشبیری

احمد سیدکشمیری متولد ۱۳۵۲ مشهد است و در کارنامه هنری وی ساخت ده‌ها فیلم‌ کوتاه و مستندهای بلند به چشم می‌خورد. او برای فیلم هیچ بزرگ جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی زردآلوی طلائی ایروان ارمنستان و همچنین جایزه بخش پرتره و لوح تقدیر پنجمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت را به‌دست آورده است. کسب مدال آفرودیت و عنوان بهترین فیلمنامه از جشنواره بین‌المللی قبرس برای فیلم سیه تار بی‌سو، و جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان  جشنواره بین‌المللی «نیس» فرانسه برای فیلم چله‌کشی نیز از جمله افتخارات این کارگردان است.

از دیگر فعالیت‌های هنری سیدکشمیری، دستیاری محمدرضا سرهنگی درمجموعه کودکان سرزمین ایران و چهار فیلم سینمایی و دستیاری تولید فیلم سینمایی ایران سرای من است به کارگردانی پرویز کیمیاوی را می‌توان نام برد.

 

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *