جستجو

فیلم کوتاه «آر یو والیبال؟» جایزه بهترین فیلم کوتاهِ از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم ویرجینیا را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، جایزه بهترین فیلم کوتاهِ از نگاه تماشاگران سى و یکمین جشنواره فیلم ویرجینیا به «آر یو والیبال؟» به کارگردانى رسید .

در این جشنواره که در تالار پارامونت شهر ویرجینیا و با حضور مهمانان ویژه‌اى از جمله کریستفر والتز برگزار شد،  آر یو والیبال؟ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به خود اختصاص داد.

جشنواره ویرجینیا از مهم‌ترین و قدیمى‌ترین جشنواره‌هاى آمریکاست که هر ساله با حضور بازیگران، کارگردانان و تهیه‌کننده‌هاى بزرگ هالیوود برگزار می‌شود.

«آریو والیبال» تا به حال توانسته مهم‌ترین جوایز جشنواره فیلم‌های ورزشی از جمله جایزه بزرگ فستیوال فیلم‌های ورزشی میلان، جایزه بزرگ فستیوال ورزشی بارسلون و دو جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از جشنواره فیلم‌های ورزشی تهران کسب کند.

این فیلم کوتاه درباره گروهی پناهجوی عرب زبان است که به مرزهای یک کشور انگلیسی زبان می‌رسند. مرز بسته است و هر روز پناهجویان با سربازهای مرزی درگیر می‌شوند تا اینکه چند کودک راه را برای ارتباط این دو گروه باز می‌کنند.

عوامل «آریو والیبال» عبارتند از:

 نویسنده و کارگردان :محمد بخشى ، تهیه‌کننده: نیما ربیعى، مشاور: احمد شجاعیان، بازیگران: نعیم شیخ‌محبوبى، یاسمین صلحى، حامد ندرى، ابراهیم عموره، مهدى حسینى، محسن داداش‌زاده، دستیار اول و برنامه‌ریز: سعید آهنج، ، مدیر فیلم‌بردارى: مهدى امیرى، صدابردار: امیر حاتمى، تدوین: اسماعیل علیزاده، صداگذار: احسان افشاریان، موزیک: بهنود یخچالى، طراح صحنه و لباس: سامان دلشاد، گریم: رسول نعمتى، دستیار تهیه: صبا حمزویان

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *