جستجو

 

طی مراسمی از هنرمندان عکاس انجمن سینمای جوانان مراغه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراسم تجلیل از هنرمندان عکاس انجمن سینمای جوانان مراغه که آثارشان در نمایشگاه گروهی عکس «محرم در مراغه» حضور داشت، با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین رئیس انجمن سینمای جوانان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، مهندس احمدی شهردار باغ شهر مراغه با اشاره به اهمیت تقویت هویت دینی و ملی گفت: عاشورا و فرهنگ غنی آن هویت ما هست و باید به بهترین نحو ممکن متجلی و منعکس شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی‌-هنری شهرداری مراغه ادامه داد: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری در فعالیت‌های فرهنگی‌-هنری پیشرو بوده و در این راستا برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری جشنواره «مراغه در آئینه هنر» در رشته‌های مختلف ادبیات، فیلم و عکس برگزار خواهد شد .

احمدی همچنین از تلاش‌های انجمن سینمای جوانان مراغه در راستای فعالیت‌های آموزش و تولید آثار فاخر هنری فیلم و عکس در شهرستان مراغه قدردانی کرد.

علی عباسی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز در آیین گفت: آثاری که به‌دست هنرمندان عکاس از مراسم عزاداری حضرت اباعبدا…الحسین(ع) ثبت و ضبط شده، به‌عنوان اسنادی ارزشمند، پس از سال‌ها مبین عمق ارادت مردم این شهر به امام حسین(ع) خواهد بود .

همچنین احمد فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در این مراسم با اشاره به این‌که هنرمندان نقش مهمی در تقویت فرهنگ شهرنشینی و چالش‌های پیش روی آن دارند، گفت : هنرمندان می‌توانند از نقطه ایده‌پردازی برای طرح‌های بزرگ شهری تا معماری و تکمیل این طرح‌ها نقش ارزنده و تاثیرگذاری داشته باشند .

وی ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری و انجمن سینمای جوانان مراغه افزود: داشتن دیدگاه فرهنگی و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر از سوی مسئولین ارشد شهرستان، یک فرصت ارزشمند است .

طاهره اسدی‌فرد، رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این انجمن در حوزه آموزش و تولید فیلم و عکس، در خصوص برگزاری نمایشگاه گروهی عکس «محرم در مراغه» گفت: پس از انتشار فراخوان برپایی نمایشگاه، تعداد ۳۲۰ قطعه عکس از ۳۵ عکاس به دفتر انجمن رسید که پس از بازبینی آثار توسط هیئت انتخاب، تعداد ۴۰ قطعه عکس از ۲۶ عکاس برای عرضه در این نمایشگاه انتخاب شد.

گفتنی است نمایشگاه گروهی عکس  محرم در مراغه» به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری از ۹ الی ۱۷ آبان‌ماه و هم‌زمان با اربعین حضرت سیدالشهداء امام حسین(ع) با مشارکت ۲۶ نفر از عکاسان انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه در محل مجتمع فرهنگی هنری مراغه برگزار شد.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *