جستجو

انجمن سینمای جوانان مهاباد پس از سه دهه برای اولین بار با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تأسیس کانون عکاسان در مهاباد نمود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد در این‌باره گفت: بنا به نیاز جهت تبادل وتجارب عکاسان شهرستان و جهت هم‌اندیشی و دورهمی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور عکاسان شهرستان  در طی چند جلسه  اقدام به تشکیل این کانون شد.

رحیم بایزیدی افزود: با توجه به اینکه در زمینه عکاسی متقاضی نسبت به این رشته در حال فعالیت هستند و همچنین در جهت حمایت از هنرمندان عکاس شهرستان و کشف جوانان بااستعداد شهرستانی انجمن سینمای جوانان اقدام به تأسیس این کانون با نظارت دفتر نموده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد ادامه داد: این کانون در راستای اهداف سیاست‌های انجمن سینمای جوانان ایران با تشکیل کارگا‌ه‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف عکاسی، اردوها، کلاس‌های آموزشی، نسشت‌های هفتگی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف در جهت ساماندهی و سازماندهی عکاسان این شهرستان و با توانایی در جهت بهبود وضعیت عکاسان و کشف جوانان مستعد تلاش می‌کند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد در سال ۹۶ با دو کارگاه تخصصی عکاسی در تابستان و زمستان و با شرکت ۳۰۰نفر عکاس و برگزاری کلاس تک‌درس عکاسی و همچنین نشست‌های عکس و برپایی دو نمایشگاه و دو مورد اردوی عکاسی از اهم عملکرد در زمینه عکاسی بوده است.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *