جستجو

فیلم کوتاه داستانی «بی بی» به کاگردانی سعید نجاتی جایزه اول در رشته فیلم کوتاه را در اولین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، درمراسمی که دوشنبه ۳ مهرماه  در دانشگاه ملی ایلام برگزار شد، جایزه اول در رشته فیلم کوتاه اولین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان به فیلم داستانی «بی بی» به کارگردانی سعید نجاتی، تولید شده در معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و انجمن سینمای جوانان آبادان اهدا شد. همچنین در این مراسم از۴۳ اثر برگزیده تجلیل و تکریم به عمل آمد.

داستان فیلم کوتاه بی بی در ارتباط با چند نوجوان آبادانی‌است که می‌خواهند مادربزرگ یکی از بچه‌ها را در روز اربعین روانه کربلا کنند.

«بی بی» پیش از این در پانزده جشنواره ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی حضور داشته و هشت جایزه از جمله بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و فیلم‌سازان جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، بهترین فیلم جشنواره شمسه و جایزه بزرگ جشنواره جهانی اربعین را دریافت کرده است . از جمله جشنواره های بین‌المللی که این فیلم حضور داشته است می‌توان به جشنواره بین‌المللی درسدن آلمان و جشنواره بین‌المللی سلولارت آلمان اشاره کرد.
عوامل تولید این فیلم کوتاه داستانی عبارتند از: کارگردان، نویسنده و تدوین:سعید نجاتی،‌ تصویربردار: محسن اعتمادی‌فر، مدیر تولید: عماد سلمانیان، صدابردار: رضا دهقان، صداگذار: شاهین خاکپور، دستیار تدوین: مهتاب ابراهیمی، دستیار کارگردان: امیر هدایتی، بازیگردان و برنامه‌ریز: سهراب منصوری، مشاور پروژه: مجید عیدان، بازیگران: دانیال حسناوی؛ میثم و مهدی حذباوی؛ علی یلان نوش؛ عرفان بنی‌هاجر ؛ آرش حلاوی و سایه مجدمی به‌همراه بهرام افروز

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *