جستجو

 

آیین رونمایی از پوستر و آنونس رسمی اکران بهاریه فیلم کوتاه با حضور بهمن فرمان‌آرا و ابوالفضل جلیلی در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراسم رونمایی از پوستر و آنونس اکران «بهاریه فیلم‌های کوتاه» یکشنبه ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۸ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. همزمان با این مراسم که بهمن فرمان‌آرا و ابوالفضل جلیلی نیز در آن حضور دارند، آخرین سانس نمایش «فیلم‎های کوتاه زمستانه» برگزار می‎شود.

اکران «بهاریه فیلم‌های کوتاه» شامل فیلم‌های «زونا» ساخته طوفان نهان‌قدرتی، «خوابگردها» ساخته پویا نبی، «سیندرلا» ساخته مهدی آقاجانی، «مانیکور» ساخته آرمان فیاض و انیمیشن «بدو رستم بدو» ساخته حسین ملایمی از ششم فروردین ماه در تمام سینماهای هنروتجربه» آغاز می‌شود.

این فیلم‌های کوتاه جزو آثاری هستند که پیش از این در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی موفق به کسب جایزه شده‌اند.پوستر رسمی اکران «بهاریه فیلم کوتاه» توسط حمیدرضا بیات طرحی شده است.

«بهاریه فیلم‎های کوتاه» سومین مجموعه پس از «فیلم‎ها‎ی کوتاه نوروزی»،«فیلم‎ها‎ی کوتاه تابستانه» و«فیلم‎های کوتاه زمستانه» است که در سینماهای هنروتجربه به نمایش در می‎آید.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *