جستجو

 

رویداد فتوواک به همت کانون عکس انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد، با حضور اساتید و اعضای کانون و با شرکت بیش از۳۰۰ عکاس خراسانی، برگزار شد.

 

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران کانون عکس مشهد، از اولین برگزارکنندگان فتوواک در ایران، امسال نیز همچون دو سال گذشته با عکاسان مشهدی در این رویداد جهانی همراه بود. این رویداد با همکاری کانون عکس انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر مشهد ومعاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و همچنین معاونت اجتماعی ناجا خراسان رضوی و شهرداری مشهد در روز شنبه ۱۴ مهر ماه ۹۷  برگزار شد .

فتوواک یک رویداد عکاسی اجتماعی است که در آن عکاسان با هم در یک مسیر مشخص راه می‌روند، عکس می‌گیرند و با دیگران به تبادل نظر می‌پردازند؛ هر مسیر یک لیدر دارد و حدود ۵۰ نفر عکاس می‌توانند در هر مسیر حضور داشته باشند. فتوواک یک رقابت یا جشنواره نیست فقط برنامه‌ای سرگرم‌کننده است که هر سال در روزی به خصوص در تمام دنیا برگزار می‌شود.

هر ساله این رویداد با استقبال بسیار خوب عکاسان مشهدی روبرو بوده است و کانون عکس انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد همواره کوشیده است تا با برگزاری کارگاه‌های مختلف در این زمینه یاری‌‌رسان عکاسان خراسانی باشد. اما آنچه که رویداد فتوواک امسال را متفاوت و ویژه کرده است همراهی اساتید و اعضای کانون عکاس دفتر مشهد از جمله علی حسینیان، کامران رحمتیان، حمید سبحانی، صادق ذباح، امیر حاجی عباسی، امین ابراهیمی و رضا حیدری شاهبیدک بعنوان لیدرهای این رویداد بوده است. ۷ استاد در ۷ مسیر بیش از ۳۰۰ عکاس را راهنمایی کرده‌اند و این یکی از بزرگ‌‌ترین دستاوردهای فتوواک امسال انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر مشهد بوده است.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *