جستجو

 

دومین دوره مجموعه کارگاه‌های فیلم‌سازی با عنوان «سینمای حرفه‌ای»در نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران در سنقر و کلیایی  برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این مجموعه کارگاه  به مدت ده روز با امکان اسکان هنرجویان متقاضی از ۳۱ مرداد ۹۷ در استان کرمانشاه شهرستان سنقروکلیایی در نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران، برگزار خواهد شد .

لازم به ذکر است هفت روز این دوره که با مدیریت مهدی اصلانی فیلمبردار سینما و مسئول نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران در سنقر وکلیایی برگزار می‌شود، اختصاص به آموزش با حضور اساتیدی چون: دکتر احمد ضابطی جهرمی، مهرداد اسکویی،  کیوان علیمحمدی، کاظم بایرام‌بخش، سهراب نوربخش، فرشاد محمدی، ، ،سهیل شهبازلو پژمان قربانی و مجید برزگربرگزار می‌شود.

 گفتنی است، در پایان دوره هفت روزه آموزش، هنرجویان به گروه‌های کوچک فیلم‌سازی تقسیم می‌شوند تا در مدت ۲ روز  فیلم کوتاهی از طرح‌های که به صورت قرعه کشی بین‌ آن‌ها تقسیم می‌شود  بسازند و آموخته‌های این دوره را در آن ارائه دهند.

 روز دهم نیز طی مراسم اختتامیه آثار برگزیده از بین  تولید ات  در این دوره معرفی می‌شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

برای ثبت نام در کارگاههای به  وب سایت انجمن سینمای جوانان سنقر به آدرس iycssonqor.ir  مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن‌های ٠٨٣۴٨۴٢١٠٨۴- ٠٨٣۴٨۴٢١٠٨۵- ٠٩١٢٨١٨٢۴٢۶ تماس بگیرید.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *