جستجو

مدیر کمیته بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام کرد کارگاه پیچینگ و ارزیابی ایده،‌‌ هم‌زمان با سی و پنجمین جشنواره بین‌ا‌لملی فیلم کوتاه تهران برگزارخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، محمدفهیمی مدیر کمیته بین‌الملل سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در این باره گفت: این کارگاه برای اولین بار با هدف ایجاد انگیزه در سازندگان فیلم کوتاه و همچنین آموزش و توانمند ساختن آن‌ها برای ارائه و عملیاتی کردن ایده‌ها و طرح‌‌های‌شان در بازارهای داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: داوطلبان حضوردر این کارگاه باید فیلمنامه‌های خود رادر قالب داستانی و انیمیشن حداکثر تا ۲۰ دقیقه و در قالب مستند حداکثر تا ۳۰ دقیقه، تا تاریخ ۲۰مرداد۹۷ به ایمیل  tehranfilmfest@gmail.com  ارسال نمایند و در قسمت عنوان نامه عبارت Pitching TISFF 2018 را درج کنند. ضمن اینکه فرم ارائه طرح فیلمنامه‌‌ نیز از طریق‌ وب‌سایت انجمن (www.iycs.ir) قابل  دریافت است.

فهیمی درخصوص ویژگی آثار ارسالی گفت: فیلمنامه‌ها باید به دو زبان فارسی و انگلیسی و به صورت PDF ارائه شود و شرکت‌کنندگان نیز بایستی برای ارائه طرح خود به زبان انگلیسی آمادگی لازم را داشته باشند. وی ارسال عکس، متریال تصویری و فایل‌های صوتی به‌همراه فیلمنامه را باعث کسب امتیازبیشتر برای پذیرش طرح‌ها عنوان کرد.

مدیر امور بین‌الملل انجمن سینمای جوانان ایران در مورد نحوه برگزاری این کارگاه نیزعنوان کرد: فیلمنامه‌ها و درخواست‌ها توسط یک هیئت داوری متشکل از کارشناسان ایرانی و خارجی بررسی می‌شود وآثار منتخب تا تاریخ ۱۵ شهریور ۹۷ اعلام خواهند شد.

فهیمی افزود:  همزمان با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران، ارائه‌دهندگان ۱۰ فیلمنامه برتر به همراه تهیه‌کننده حقیقی خود در کارگاه دو روزه آموزش پیچینگ شرکت می‌کنند و پس از آن در جلسه پیچینگ حضورپیدا خواهند کرد.

مدیر کمیته بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: درصورت جلب نظر داوران و ارائه فیلمنامه به صورت موفق، امکان دریافت فاند و کمک‌هزینه تولید از داوران خارجی و ایرانی وجود دارد.

 

⇓ دانلود فرم ارائه طرح

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *