جستجو

دومین پاتوق فیلم کوتاه سینمای جوانان استان بوشهر با نمایش سه فیلم: هداک، اتوبان ۲۹ و لبخند چشم،  هرسه از ساخته‌های علی کریمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این پاتوق که با حضور عوامل فیلم برگزارشد، علی کریمی کارگردان این سه اثر به نحوه تولید فیلم اشاره کرد و خواستار حمایت بیشتر از سوی متولیان فرهنگی شد. درادامه این برنامه که با حضور جمعی از فیلم‌سازان و هنرجویان سینما برگزارشد، هر سه فیلم مورد نقد و تحلیل قرار گرفت.

در بخشی از این نشست عباس جوادی، پیش‌کسوت بازیگری سینما و تئاتر بوشهر و بازیگر فیلم هداک خاطرنشان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند که بازیگری روی صحنه با بازی در فیلم تفاوت چندانی ندارد، ولی واقعیت این است که فیلم تحت شرایط خاص تولید می‌شود و بازیگری در فیلم مثل راه رفتن در سر بالایی است و هر چقدر در روند فیلم جلوتر می‌رود،  بازی سخت‌تر می شود؛ ولی در تئاتر به واسطه حس تماشاگر و عرضه چند ساعته نمایش و پایان پذیرفتن در همان صحنه، بازیگر در سراشیبی قرار می‌گیرد و در ایفای نقش خود فرو می‌رود.

در ادامه این برنامه در مورد طراحی صحنه، فیلمنامه، بازیگری، فیلم‌‌برداری مباحثی مطرح شد و یکی از دلایل موفقیت فیلم هداک در بین این سه فیلم بازی عباس جوادی و تصویربرداری مسعود کازرونی عنوان شد. شایان ذکر است که فیلم اتوبان ۲۹ نیز در صداگذاری و تیتراژ پایانی مورد تحسین قرار گرفت.در پایان نیز به رسم یادمان پوستر پاتوق نیز به امضاء هنرمندان حاضر رسید.

دومین پاتوق بوشهر توسط مجید فخریان و مسعود کازرونی از فیلم‌سازان جوان اداره شد. به گفته «سعید آشتار»مسئول کانون فیلم سینمای جوان ، با هدف رونق بخشی به پاتوق فیلم کوتاه هرهفته از پیش‌کسوتان فیلم در بوشهر دعوت و از نقطه نظرات آنها استفاده می‌شود.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *