جستجو

نمایشگاه گروهی عکس «سرآغاز» در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  این نمایشگاه هم‌زمان با آغاز بزرگداشت هفته بسیج و در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری گروهی از هنرمندان انجمن سینمای جوانان نیشابور  در پایان  دوره آموزشی آنان برپا شد.

مسعودسلیمانی‌سپهر مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور ضمن اعلام این خبر افزود: در نمایشگاه گروهی عکس «سرآغاز» آثار جمعی از هنرمندان انجمن سینمای جوانان نیشابور است و در آن  ۲۵ قطعه عکس از۵عکاس، در ابعاد ۷۰*۵۰  به‌صورت رنگی وسیاه وسفید با موضوع آزاد در معرض دیدعموم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثاری از شهلا ناظران، علی امینی، مهدی سیدآبادی ، سعید محمدیان وجواد یزدی  به نمایش گذاشته شده است که دوره آموزش عکاسی را زیر نظر حمیدرضا هلالی  مدرس انجمن سینمای جوانان نیشابورگذرانده‌اند. 

سلیمانی سپهریادآورشد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی‌ها و هنر جوانان عکاس است تا هم کاراین هنرمندان در بوته نقد و بررسی قرار گیرد و باعث شکوفایی استعداد ایشان شود و هم دیگر جوانان علاقه‌مند نیز به این هنر روی آورند.

مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه گروهی عکس «سرآغاز»  از  ۲۹ آبان الی ۲ آذر  ۹۶ هر روز از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۵ الی ۱۹:۳۰ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپاست. 

 

 

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *