جستجو

رویداد بین‌المللی فتوواک همزمان با ۴۰۰ گروه در سطح جهان درشاهرود برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، برنامه راه‌پیمایی عکاسان موسوم به فتوواک هم‌زمان با ۴۰۰ گروه در نقاط مختلف جهان در شاهرود برگزار شد. رویداد “Worldwide Photo Walk”  ابتکار  اسکات کلبی “Scot Kelby” عکاس و ادیتور امریکایی‌ست که ویدیوهای آموزشی و کتاب‌های زیادی در مورد عکاسی و نرم‌افزارهای مدیریت و ویرایش عکس خصوصاً محصولات شرکت‌های “Adobe” و “Apple” منتشر کرده است.

این برنامه به همت انجمن سینمای جوانان شاهرود از ساعت ۸صبح شنبه ۱۵ مرداد (۷ اکتبر) در این شهر اجرا شد و عکاسان شرکت‌کننده با حضوردر مسیرهای مختلف شهرستان از جمله خیابان مصلا، بازار سرپوشیده و خیابان مزار معماری، مبلمان شهری و زندگی مردم را در قاب دوربین خود ثبت کردند .

برپایه این گزارش، هم‌زمان با رویداد جهانی فتوواک ۲۰۱۷ در شهر شاهرود، ورک‌‌‌شاپ «عکاسی بی‌‌هوا» با حضور «ایمان اجدانی» در «تکیه برنجی‌ها» برگزار شد.

این ورک‌شاپ با معرفی کتاب ترجمه شده‌ «لوتارد» با همین نام آغاز شد و در مورد عکاسی بی‌هوا به عنوان رویکردی از عکاسی خیابانی بحث و گفتگو شد.

دراین کارگاه همچنین مبحث «شناخت عکس خیابانی» مطرح و روش‌های ایده‌پردازی تا مرحله اجرا، پس‌پردازش، منتشر کردن عکس‌ها و امضای شخصی هنرمند تشریح شد.  

برنامه راه‌پیمایی عکاسان تا ساعت ۱۹ ادامه یافت  و عکس‌های برتر جهت شرکت در مسابقه به سایت مرکزی فتوواک ارسال خواهند شد.

 

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *