جستجو

دفتر نیشابور درروز جهانی عکاسی میزبان جمعی از هنرمندان و عکاسان بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در آیینی که به‌مناسبت روز جهانی عکاسی در دفتر نیشابوربرگزار شد، حاضران به عکاسان ایرانی که در راه اعتلای فرهنگ وهنر کشور در دوران انقلاب اسلامی ودفاع مقدس خدمت کرده‌اند، ادای احترام کردند.

در این مراسم مسعود سلیمانی‌سپهر، رئیس انجمن  سینمای جوان نیشابور طی سخنانی اظهارکرد: کانون عکس انجمن سینمای جوانان نیشابور پیشینه‌ای بیش از ۲۳ سال دارد و از انجمن‌های هنری صاحب‌نام و اعتبار در کشور است.

وی بیان کرد: در دنیایی که همه چیز خیلی زود فراموش می‌شود، تنها عکس‌ها هستند که با ثبت یک لحظه، راوی تاریخ می‌شوند.

سلیمانی‌سپهر افزود: عکاسی آنچنان قدرتمند است که می‌تواند خشم، زیبایی، ظلم، امید و اندوه نهفته درون خود را به چشم‌هایی که نظاره‌گر آن هستند، منتقل کند.

رئیس انجمن  سینمای جوان نیشابور یادآورشد: روز جهانی عکاسی را به آنان که از دریچه دوربین‌شان مهربانی و انسانیت را دیدند، تبریک می‌گوییم و افتخار می‌کنیم که در این روز در  انجمن گردهم آمدیم.

وی ادامه داد: امروز عکاسان نیازمند عمیق شدن در مسائل و موضوع‌ها هستند تا به ذات بسیاری از مفاهیم پی ببرند که این نیازمند مطالعه است.

در پایان این مراسم با کیکی که به مناسبت این روز تدارک دیده بود، از مهمانان پذیرایی شد. همچنین احکام دبیران وداوران شانزدهمین جشنواره  بیست‌ودومین هفته فیلم وعکس نیشابور که از سوی رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی نیشابور صادر شده بود، اهدا شد و دبیرخانه این جشنواره  کار خود رابه‌صورت رسمی آغازکرد.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *