جستجو

جلسه «پیچینگ» انجمن سینمای جوانان بوشهر برای نخستین بار با حضور تعدادی از سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسه «پیچینگ» که در چهارچوب شانزدهمین هفته فیلم و عکس بوشهر برگزار شد، شش طرح منتخب از فیلمسازان اعلام و کارگردان‌ها در خصوص مشخصات و ضرورت‌های تولید اثر خود با حاضرین گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر ضمن خوش آمد گویی گفت: بوجود آوردن چنین فضایی برای تبادل ایده و نظرگاهی برای جریان‌سازی فرهنگی در جامعه ضرورتی انکار ناپذیر است. وی با ابراز امیدواری، اعلام کرد که باید  این همکاری و مشارکت نهادینه شود تا بتوان از ظرفیت‌ها و خرد جمعی بهترین بهره را برد.

در ادامه پس از ارائه طرح‌ها و ایده‌ها هر یک از مدعوین به ضرورت‌ها و الویت‌های جامعه پرداخت.

گفتنی است در این جلسه م

دیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مشاور مالی نیروگاه اتمی بوشهر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، دبیر اجرایی اتاق بازرگانی استان بوشهر، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بندر بوشهر، رئیس موسسه فرهنگی و اجتماعی شهرداری بوشهر، مشاور هنری شهردار و تنی چند از فعالین اقتصادی حضور داشتند.  

   در پایان جلسه، با جمع بندی‌های انجام شده، حمایت از چندین طرح مورد تایید قرار گرفت که نحوه حمایت از این طرح‌ها اعلام خواهد شد.

 شایان ذکر است،  قرارداد فوتو رمان«چاه» اقتباسی از داستان کوتاه، اثر ناصر تقوایی به کارگردانی محسن مکاری و فیلم «رهایی» به کارگردانی مهرداد رضایی،  در راستای اهدای دومین جایزه زنده یاد شهمار حسن پور به امضاء رسید.

شانزدهمین هفته فیلم و عکس بوشهر ۹ تا ۱۱ دی ماه در بندر بوشهر در حال برگزاری است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *