جستجو

نخستین جشنواره فیلمنامه‌نویسی با عنوان «نشاط و مهربانی»  توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و انجمن سینمای جوانان این استان برگزار می‌شود .

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در این خصوص گفت : این جشنواره با هدف ترویج مهربانی و نشاط از طریق خلاقیت های جوان برگزار می‌شود و در قالب  فیلمنامه‌های یک تا سه دقیقه ای با موضوعات نشاط اجتماعی‌، امید، عشق، زندگی، گفتگو، مهربانی، روابط اجتماعی سالم، خانواده ایرانی – اسلامی، روش های تعامل اجتماعی، اهمیت ورزش و تفریحات سالم و …  را می‌پذیرد.

موسوی ضمن دعوت از کلیه فیلمسازان، فیلمنامه نویسان و اهالی ادب و قلم برای شرکت در این جشنواره و همیاری در ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه افزود که پس از بررسی آثار توسط هیئت انتخاب و داوری، به سه اثر برگزیده دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا و از ده اثر برتر نیز جهت تولید حمایت خواهد شد .

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل آخرین مهلت دریافت آثار را ۲۵ فروردین ماه اعلام کرد و از عموم علاقه‌مندان خواست تا آثار خود را به انجمن سینمای جوانان استان اردبیل واقع در اردبیل، چهارراه باغمیشه ، روبروی مسجد باغمیشه تحویل دهند یا به آدرس Ardebil.iycs@gmail.com  ارسال نمایند .      

وی در پایان افزود که از آثار تولید شده جهت بهره برداری و فرهنگ سازی در فضای مجازی و رسانه‌های جمعی استفاده خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که به دنبال این جشنواره، جشنواره فیلم با حضور ده اثر برتر تولید شده به همراه دهها اثر از فیلمسازان استان برگزار گردد .

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *