جستجو

فیلم مستند داستانی برلین‌غربی به نویسندگی و کارگردانی «آذر فرامرزی»  به مرحله تدوین رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، تصویربرداری این مستند در شهر برلین آلمان  به پایان رسیده و فرامرزی تدوین آن را با همکاری «محسن عبدلی» آغاز کرده است.

سایرعوامل تولید این پروژه عبارتند از: فیلم‌برداران: Alter Muller  و آذر فرامرزی، دستیارکارگردان: سجاد زارعی، دستیار فیلم‌بردار: سینا زارعی، تدوین: محسن عبدلی، صدا بردار:: Brise Wagner،حمل و نقل: Dichter Schulz, Engel ficher, SalzMeyer  ،مدیر تولید: رضا زارعی، پوشش خبری آلمان:  Steven yates، تهیه‌کننده: آذر فرامرزی

 فرامرزی فیلم‌سازی را در انجمن سینمای جوانان ایران، دانشگاه فرهنگ وهنر و کشورهندوستان  آموخته است. او پیش از این فیلم‌های کوتاه «تنهایی» ، «لباس نارنجی» ، «تقدیر»، «ناشناس» و «هدیه»  و ۲ فیلم مستند «مقدس» و «راه برفی» را کارگردانی کرده و جوایز و تقدیرهایی را نیز از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی دریافت کرده است.

این نویسنده، کارگردان وبازیگر در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ داور جشنواره بین‌المللی فیلم در بمبی هندوستان بوده و در سال ۲۰۱۶ درجشنواره‌های فیلم سانفرانسیسکو و جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا نیز داوری کرده است.

فرامرزی همچنین نویسندگی۵ فیلمنامه کوتاه، ۲فیلمنامه  سینمایی، ۲ فیلمنامه مستند و یک نمایشنامه  را در کارنامه هنری خود دارد.

 

جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *