جستجو

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه “پنج کلمه بیشتر” به کارگردانی محمدعلی حسینی که با نگاه حقوق بشری به مسئله مهاجرت ساخته شده است در اولین مقصد اکران در کشورهای برزیل و دانمارک روی پرده خواهد رفت.

این فیلم که حق پخشش به کمپانی فرانسوی ART & SHINE واگذار شده است  در بیش از پنج کشور دنیا اکران خواهد شد، و عواید به دست آمده از این نمایش‌ها به نهادهای حقوق بشری برای کمک به پناهجویان اعطا خواهد شد.

«پنج کلمه بیشتر» در یکی از مهم‌ترین حضورهای خود در دوره پنجاه وششم جشنواره بیلبائو اسپانیا در بخش جهان پیرامون با استقبال مخاطبین قرار گرفته بود و در ایران نیز جشنواره‌های «نهال دهم» و «تصویر سال» از مقاصد این فیلم در گذشته بوده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «چهار جوان برای عبور از مرز تلاش می‌کنند، بدون هویت فردا و هویت دیروز…»

برخی عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان، نویسنده و تدوینگر: محمدعلی حسینی، فیلمبردار: مهدی ایل‌بیگی، دستیارکارگردان وبرنامه‌ریز: مهدی عسگری‌پور، دستیار دوم: حسین فلاح آبادی، صدابردار: وحید واحدی، بازیگردان: علی شهدادی، منشی صحنه: محمد رجبی، عکاس: سامان اکبری، موسیقی: امیرحسین یقموری، بازیگران: نسیم فتحی، حامد نساج، حامد غمیلویی و پرستو علیزاده، تهیه‌کننده:مرضیه زنجیریان، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان ایران- کرج.

محمدعلی حسینی از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان ایران-دفتر کرج، است و حدود یک ماه است که در حال نگارش جدیدترین اثر کوتاه خود با نام موقت ” گِشو ” است.

۵%da%a9%d9%84%d9%85%d9%87-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b12

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *