جستجو

دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوانان استان هرمزگان در شهرستان میناب به سرپرستی «علی کریمی» و با حضور مدیران و مسؤولان فرهنگی کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوانان میناب به سرپرستی علی کریمی روز گذشته و طی مراسمی با حضور فرید فرخنده‌کیش، مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره انجمن سینمای جوانان ایران، محمدرضا بهشتی مشاور مدیرعامل انجمن در حوزه عملکرد، علیرضا درویش‌نژاد، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، سعید موحدی، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عباس رئیسی، شهردار شهرستان میناب، رضا اوژند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب و حجت‌الاسلام حسینی، مشاور معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افتتاح شد.

 مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران در حاشیه افتتاح نمایندگی میناب گفت: شهرستان میناب با برخورداری از قابلیت‌های  فراوان فرهنگی و ظرفیت‌های هنری، عامل رشد و توسعه سینمایی، فعالیت هنرمندان جوان و ایجاد اشتیاق در میان آن‌ها است. لذا باید هسته‌های  تولید کارهای هنری در این شهرستان  شناخته و در  ایجاد شکوفایی این استعدادها  گام اساسی برداشته شود.

در  بخشی دیگر از مراسم افتتاحیه، علیرضا درویش‌نژاد مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان افزود: ظرفیت‌های هنری شهرستان میناب و قابلیت رقابت این شهر با شهرستان‌های برتر کشوری در  تمامی عرصه‌های هنری، شناسایی و آموزش استعداد‌های هنری را عامل به‌سزایی در توسعه و پیشبرد جامعه هنری میناب دانست.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مردم هنردوست میناب در هر یک از رویدادهای هنری حرفی برای گفتن دارند و ایجاد زیر ساخت‌های فرهنگی از اولویت‌های کاری ماست.

درویش‌نژاد افتتاح دفتر نمایندگی سینمای جوانان در میناب را یک جریان با نشاط و فعال هنری ایجاد دانست که اثرات مثبتی در روحیه نوجوانان علاقه‌مند به عرصه سینما خواهد داشت.

در حاشیه افتتاحیه این نمایندگی جمعی از هنرمندان با مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران در فضای صمیمی به گفتگو پرداختند.

گفتنی است در اقدامی زیبا دفتر نمایندگی میناب را «طاهره وحدانی»، دانش‌آموز برنده المپیاد دانش‌آموزی به شکل نمادین و با بریدن روبان رسماً افتتاح کرد.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *