جستجو

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساختمان در حال احداث انجمن سینمای جوانان کاشان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان، از ساختمان در حال احداث انجمن سینمای جوانان ایران– دفتر کاشان بازدید کرد و در جریان امکانات این مجتمع وچگونگی تامین منابع مالی آن قرار گرفت. وی ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر این ساختمان به عنوان مرکز رشدی برای علاقه‌مندان به هنر فیلم‌سازی و عکس آماده و به بهره‌برداری برسد.

بنا به گفته علی‌محمد سرجه‌پیما مدیر انجمن سینمای جوانان کاشان، ساختمان انجمن سینمای جوان کاشان در یکی از بهترین نقاط شهر کاشان و در نزدیکی فرهنگسرای معراج بنا شده و دارای سالن سینمای ۶۰ نفره، نگارخانه، کتابخانه تخصصی هنر و واحدهای اداری و آموزشی است که با کمک ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری و شورای شهر کاشان،  موسسه سینما شهر وحمایت  خیرین محترم و موسسه ساربوک  وشرکت  از نو در حال ساخت است. عملیات ساخت این بنا از سال ۹۴ با ۶۵۰ متر زیربنا و در ۵ طبقه آغاز شده است و در حال حاضر در مراحل پایانی سفت‌کاری قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی این بازدید، ضمن آشنایی با  قابلیت‌های فیلم‌سازان جوان شهرکاشان، در جریان فعالیت موسسه‌های فعال در حوزه فیلم‌سازی این شهر، حضور مستمر فیلم‌سازان در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی و همچنین برگزاری شایسته پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان قرار گرفت.

 

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *