جستجو

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و هیئت همراه از انجمن سینمای جوانان استان البرز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، علی خیلدار مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز به همراه بزرگمهرمشاورمدیرکل و مدیرروابط عمومی، شریفی معاون هنری و سینمایی، ابدالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج، فروغی رئیس هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج، سرباز رئیس تئاترشهر کرج، خزایی‌اصل عضو هیئت مدیره انجمن نمایش ضمن بازدید از انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کرج با عابدی رئیس انجمن سینمای جوانان استان البرز و اساتید این دفتر در خصوص برگزاری کلاس‌ها و فعالیت‌های انجمن و همچنین مسائل و مشکلات آن‌ها به صحبت پرداختند.

در این نشست محمدحسین عابدی ضمن بیان عملکرد این دفتر از سال ۱۳۶۴ تاکنون در زمینه آموزش، تولید و برگزاری جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای بر لزوم حمایت هرچه بیشتر این اداره کل در نوسازی تجهیزات و حمایت تولیدی از این دفتر تأکید کرد.

همچنین محمد ناصری و سیاوش دولت‌سرایی از اساتید دفترکرج نیز درمورد لزوم نگاه جدی مسئولین فرهنگی استان به انجمن سینمای جوانان سخنانی ایراد کردند.

در ادامه این نشست نیز خیلدار، مدیرکل ارشاد استان با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ریشه‌دارترین انجمن کشوری است، با بیان تأثیر هنر و فیلم در فرهنگ‌سازی بر لزوم حمایت اداره کل متبوع از انجمن سینمای جوانان کرج تأکید کرد.

 

 

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *