جستجو

۶ فیلم کوتاه «باران آهسته می‌بارد»، «تناوب»، «سکوت»، «#ساعت_چهار»، «سایه فیل و «مارلون» در چهارچوب «اکران تابستانه فیلم‌های کوتاه»هنر و تجربه در زنجان به نمایش درآمدند.

 

به گزارش روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز چهارشنبه هفتم شهریور، فیلم‌های کوتاه «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی، «تناوب» به کارگردانی علی خوشدونی‌فراهانی، «سکوت» به کارگردانی فرنوش صمدی و علی عسگری، «#ساعت_چهار» به کارگردانی عاطفه محرابی، «سایه فیل» به کارگردانی آرمان خوانساریان و «مارلون» به کارگردانی دُرناز حاجیها در قالب «اکران تابستانه فیلم‌های کوتاه»هنر و تجربه به نمایش درآمد.

در این برنامه که به همت انجمن سینمای جوانان زنجان و با همکاری گروه هنر و تجربه و سینما بهمن زنجان برگزار شد، سه تن از کارگردان‌های این آثار: سعید نجاتی، آرمان خوانساریان و فرنوش صمدی نیز حضور داشتند.

پس از از اکران این فیلم‌ها در سینما بهمن زنجان که با استقبال کم‌نظیر سینما دوستان استان زنجان روبرو شد، کارگردانان حاضر در این برنامه در نشست بررسی آثار در محل انجمن سینمای جوان زنجان حضور یافته و به پرسش‌های حاضرین این نشست پاسخ دادند.همچنین در ادامه نیز کارگاه آموزشی فرنوش صمدی با عنوان «حضور در عرصه‌های بین‌المللی با فیلم کوتاه»  از ساعت ۲۱ الی ۲۲:۳۰ در انجمن سینمای جوان زنجان برگزار شد.

گفتنی‌است، اکران نوروزی فیلم‌های کوتاه هنر و تجربه در زنجان، پیش‌تر نیز در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با استقبال پرشور علاقه‌مندان وفیلم‌سازان زنجان مواجه شده بود.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *