جستجو

انجمن سینمای جوانان- دفتر ویژه تهران اقدام به برگزاری کارگاه «فهرست احتمالات» با حضور استاد داود رضایی کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کارگاه سه روزه فیلمنامه‌نویسی با عنوان «فهرست احتمالات» خلق فضای مناسب و پویا برای ساخت ایده اولیه و نگارش بخشی از بدنه یک فیلمنامه و ایجاد انگیزه در هنرجویان برای پرورش ایده‌های اولیه و گسترش آن‌ها تا رسیدن به فیلمنامه‌ای کوتاه، برگزار می‌شود.

در این دوره با توجه به اینکه که الگوهای متداول فیلمنامه نویسی برای ساختار های فیلمنامه بلند طراحی می‌شود و همیشه مبنای این الگوها بر اساس پرده بندی است، این کارگاه تلاش می‌کند تا صحنه را به عنوان سنگ بنای ساختار فیلم کوتاه در مرکز توجه هنرجویان قرار دهد، و در طول کارگاه هنرجویان را با شیوه‌های نگارش یک صحنه خوب، با الگویی کاربردی و اجرایی همراه کند.

حضور در این دوره برای علاقه‌مندان به فیلمنامه‌نویسی برای فیلم کوتاه، که با اصول ابتدایی فیلمنامه‌نویسی مانند: ‏شخصیت، طرح و دیالوگ‌نویسی آشنا هستند، توصیه شده است.

این کارگاه سه روزه روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه‎ ‎ (۲۹دی‌ماه تا ۱ بهمن) از ساعت ۱۵ الی ۱۹‏ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان براى نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ٨٨٨٠٢٨٧٧ تماس بگیرند و یا به نشانی این دفتر: خیابان کریمخان، خیابان استاد نجات‌اللهى(ویلا)، پایین‌تر از ورشو، کوچه ۶، پلاک ١١ مراجعه کنند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *