جستجو

امیرشهاب رضویان مدرس کارگاه «چگونه با بودجه کم فیلم خوب بسازیم» در پنجاه ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان بر لزوم حمایت از تولیدات انجمن سینمای جوانان تأکید کرد.

رضوبان در گفت‌وگو با روابط عمومی این جشنواره اظهار کرد: درشهرهایی که بخش خصوصی آموزش فیلم‌سازی را انجام می‌دهند، انجمن سینمای جوان بر بخش تولید تمرکز کند. وی مأموریت سینمای جوان را آموزش و حمایت از تولید عنوان کرد و بر تخصیص بودجه بیشتر در امر تولید تأکید کرد.

رضویان برگزاری جشنواره را بخش جداناپذیری از آموزش و تولید برشمرد و افزود: در سینمای جوان آموزش، تولید و نمایش داریم و جشنواره می‌تواند جایی برای نمایش و دیده  گفت:شدن آثار باشد.

کارگردان  مینای شهر خاموش  ادامه داد: ما نمایش محدودی در بخش هنر و تجربه از فیلم‌های کوتاه داریم، اما استقبال زیادی از آن صورت نمی‌گیرد.

وی در پایان با تمجید از مسئولان برگزاری جشنواره منطقه‌ای کاشان گفت: چیزهایی که دیدم، سالن خوب، بچه‌های فعال و شهر قشنگی دارید. این‌که در کاشان بافت قدیم حفظ شده و چرخه اقتصادی ایجاد شده خیلی خوب است اما نباید نمای عمومی شهر با ساختمان‌های بلند در حال ساخت مخدوش شود.

پنجاه‌ و‌نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس، از تاریخ ۴ تا ۷ اسفندماه سال‌‌جاری توسط انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان در حال برگزاری است.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *