جستجو

تفاهم‌نامه برگزاری جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران با اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منعقد شد.

 رییس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه ی برگزاری پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوانان ایران بین این اداره کل و مدیریت انجمن سینمای جوانان ایران به امضا رسید..
به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، حجت طباطبایی با بیان این خبر افزود: بر اساس این تفاهم، مشهد مقدس میزبان عکاسان و فیلمسازان جوان ده استان کشور بوده تا در آذرماه سال جاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بینالود را برگزارکند.
وی اظهار داشت: این جشنواره از ۲۴الی ۲۶آذرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود با توجه به فراخوان منتشر شده، مهلت ارسال آثار تا تاریخ۳۰ مهرماه بوده و اختتامیه جشنواره در ۲۶آذرماه برگزار می‌شود.
رییس اداره سینمایی ارشاد خراسان رضوی؛ گفت: فیلمسازان و عکاسان استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان، در این رویداد هنری آثار خود را عرضه و به رقابت خواهند گذاشت.
وی افزود: همزمان با پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران در مشهد مقدس دهمین جشنواره فیلم و عکس استان خراسان در دهه‌ی آخر آذرماه برگزار می‌شود تا همزمانی این دو رقابت، فرصت مناسبی برای آشنایی و تعامل بیش از پیش فیلمسازان و عکاسان استان با سایر استان های کشور را فراهم کند.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *