جستجو

مراسم افتتاح رسمی ساختمان جدید انجمن سینمای جوانان استان البرز به همراه جشن دوره جدید فیلم‌سازی این دفتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ساختمان جدید دفتر استان البرز طی مراسمی روز سه‌شنبه ۱۱ دی‌ماه در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ‏افتتاح شد. در این مراسم که با حضور آقای ناصر مقدم  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، جعفری معاون اداری-مالی و فلکیان، معاون امور استان‌‌های انجمن سینمای جوانان ایران، خستو رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج ، اساتید و فیلم‌سازان و هنرجویان دوره جدید فیلم‌سازی این دفتر برگزار شد، ناصرمقدم ضمن خیر مقدم به اعضای شرکت کننده در این مراسم با ارائه گزارشی به فعالیت‌های این دفتر از بدو تاسیس تاکنون اشاره و بر حمایت هر چه بیشتر فیلم‌سازان این دفتر اشاره  کرد. وی ابراز امیدواری کرد که با حضور انجمن سینمای جوانان استان البرز در مکان جدید شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر حوزه فیلم کوتاه در استان باشیم.

در ادامه این برنامه، خستو رییس کمیسیون هنر شورای اسلامی شهر کرج درباره اهمیت هنر سینما سخن گفت وجعفری، معاون اداری و مالی انجمن هم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از خانه دار شدن انجمن سینمای جوانان استان البرز بر لزوم تجهیز دفتر جهت حمایت از فیلم‌سازان تاکید کرد.

سیاوش دولت‌سرایی از اساتید انجمن سینمای جوانان استان البرزنیز برتعامل بین انجمن سینمای جوانان کرج و نهادهای شهری تاکید و خواستار استفاده از  ظرفیت‌های فیلم‌سازان  این دفتر توسط مسئولین فرهنگی شهر و استان شد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم حضور خواننده مطرح استان آوش قادری، اجرای برنامه‌ای با موضوع حساسیت توسط حسین گودرزی از فیلم‌سازان اسبق این دفتر و اجرای استندآپ‌کمدی توسط رضا رباط‌جزی بود.

در پایان مسئولین استانی و فیلم‌سازان از محل جدید دفتر بازدید کردند.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *