جستجو

سیدصادق موسوی؛ دبیر سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، طی حکمی آرش عباسی را به عنوان “قائم‌مقام دبیر سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران” منصوب کرد.

به گزارش ستاد خبری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در حکم مذکور آمده است: « نظر به تعهد و تجارب و عملکرد ارزشمند جنابعالی در عرصه هنر و بر اساس موفقیت‌های پیشین شما در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی و تجربه‌های ارزنده‌تان در برگزاری جشنواره‌ها به موجب این حکم به عنوان “قائم‌مقام دبیر سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران” منصوب می‌شوید. امیدوارم به یاری پروردگار و با همکاری شایسته مدیران کمیته‌های مختلف جشنواره شاهد برگزای افتخارآمیز این دوره از جشنواره باشیم.»

 

آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئاتر و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه بولونیا ایتالیا است. وی نگارش ۲۵ نمایش‌نامه و کارگردانی ۱۵ نمایش در ایران و ایتالیا را در کارنامه کاری خود دارد. نمایش‌نامه «نویسنده مرده است» وی تاکنون به زبان‌های ایتالیایی و آلمانی ترجمه شده و در شهرهای مختلف ایتالیا به صحنه رفته است. عباسی به عنوان نویسنده و کارگردان با کمپانی Metici ایتالیا همکاری داشته و نمایش‌هایی چون La Signora و نمایش «پدران، مادران، فرزندان» و «ماه روی پیشانی» را به زبان ایتالیایی روی صحنه برده است. وی در طول سالیان فعالیت‌‌اش موفق به دریافت نشان عالی رادیو، جایزه کتاب سال دفاع مقدس، دو دوره جایزه جشن ادبیات نمایشی ایران، جایزه بهترین نمایش‌نامه از بیست‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جایزه اول متن از جشنواره‌های تئاتر ماه، رضوی، عاشورائیان و بیش از بیست جایزه دیگر در زمینه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی از جشنواره‌های مختلف شده است. نگارش مجموعه تلویزیونی «ایستگاه سه‌راهی»، فیلم تلویزیونی «غریبه»، دستیار کارگردان سریال‌های «تجربه» و «خانه‌ای درتاریکی»، نگارش فیلم‌نامه سینمایی «گاهی»، مشاور انتخاب آثار فیلم و تئاتر فستیوال Cuore Di Persia ایتالیا در سال ۲۰۱۶ و حضور در کارگاه کارگردانی “جوزپه تورناتوره” در سال ۲۰۱۳ از جمله سوابق عباسی در زمینه سینما و تلویزیون است. ریاست انجمن نمایش ملایر، دبیر سرویس فرهنگ و هنر روزنامه خبر بین‌الملل، مدیرروابط‌عمومی جشنواره بین‌المللی تأتر کودک و نوجوان اصفهان، مدیر ستاد خبری جشنواره‌های فتح خرمشهر و کودک و نوجوان همدان، قائم‌مقام مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر و…. از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی ۲۵ تا ۳۰ مهر ماه برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *