جستجو

 

سومین هفته فیلم وعکس انجمن سینمای جوانان خراسان جنوبی با تقدیر از عکاسان وفیلم‌سازان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراسم اختتامیه سومین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان خراسان جنوبی با حضورمدیران، هنرمندان وعلاقه‌مندان فیلم وعکس، پنجشنبه ۱۶ اسفند ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه­ریزی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

در این مراسم که به صورت همزمان با اختتامیه اولین جشنواره‌ منطقه­ای فیلم و عکس تلفن همراه با موضوع پیشگیری از آسیب­های اجتماعی برگزار شد، نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: اولین جشنواره‌ منطقه­ای فیلم و عکس تلفن همراه با هدف فرهنگ‌سازی استفاده صحیح و ثبت آثار خلاقانه با تلفن همراه از سوی این اداره کل با همکاری انجمن سینمای جوان دفتر بیرجند در شهرستان بیرجند برگزار شد.

همچنین احمدرضا یاوری مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان جنوبی، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان بیرجند در سال­های ۹۶ و ۹۷ پرداخته و اظهار امیدواری کرد سال ۹۸ سالی پربار به جهت تولید و آموزش برای انجمن سینمای جوانان ایران و دفتر بیرجند باشد.

ضمنا در این مراسم که موسوی‌کیا مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و قلاسی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند حضور داشتند، از مستند کوتاه «پرویز» ساخته سیدحمید حسینی از فیلم‌سازان فعال دفتر بیرجند انجمن که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی تولید شده است، رونمایی شد.

در انتهای این مراسم از ۲۰ فیلم‌ساز و عکاس به نمایندگی از ۱۰۰ نفر از فعالین انجمن سینمای جوانان خراسان جنوبی که در سال­های ۹۶ و ۹۷ با این دفتر همکاری داشته­اند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

 

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *