جستجو

مراسم اختتامیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با حضور ۷۳ کارگردان نوجوان که آثارشان در این دوره از  المپیاد پذیرفته شده، امشب ساعت۲۰ در کتابخانه مرکزی  .اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به نقل از ستاد خبری المپیاد فیلمسازی نوجوانان، مراسم اختتامیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با حضور ۷۳ کارگردان نوجوان که آثارشان در این دوره از المپیاد پذیرفته شده و علیرضا رضاداد دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، داوران و جمعی از سینماگران حاضر در این رویداد سینمایی امشب ساعت ۲۰ در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌شود.

در این مراسم علیرضا رضاداد ضمن تقدیر از نوجوانان برگزیده‌گان دومین المپیاد فیلمسازی درباره این رویداد سینمایی صحبت خواهد کرد و پس از آن فیلم های برگزیده برای حاضران در مراسم نمایش داده می‌شود و جوایز برگزیدگان نیز اهدا خواهد شد.

همچنین قرار است نخستین نشست یونیسف با راه‌یافتگان به دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با حضور ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران و مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف، امروز ۱۳ شهریورماه ساعت ۱۳ در سالن شماره ۲ مجتمع سینمایی سیتی سنتر برگزار شود.

بر اساس این گزارش، به دنبال برگزاری دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان به عنوان یکی از بخش های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، نماینده یونیسف در ایران پیشنهاد داده تا به منظور حمایت از جریان رشد فیلمسازان نوجوانان مستعد در این عرصه، در همکاری و تعامل با انجمن سینمای جوانان بخشی از هزینه آموزش فیلمسازی حرفه‌ای به راه یافتگان این المپیاد را تامین کند. از همین رو ویل پارکس گفتگوی صمیمی با نوجوانان راه یافته به این المپیاد فیلمسازی خواهد داشت.

همکاری یونیسف با انجمن سینمای جوان بخشی از برنامه کاری مشترک بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یونیسف است و انجمن سینمای جوانان ایران نیز بنا دارد در کنار این تفاهم نامه شرایط مناسب برای حضور و همکاری یونیسف در بخش المپیاد فیلمسازی نوجوانان را فراهم کند.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *