جستجو

گالری دائمی انجمن سینمای جوانان استان اردبیل توسط معاون امنیتی سیاسی استانداری اردبیل افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز دوشنبه ۱۵ شهریور گالری دائمی انجمن سینمای جوانان استان اردبیل توسط  طاهر شریفی معاون امنیتی سیاسی استانداری اردبیل با حضور شفیعی شفیعی مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری و عظیمه هاشمی مهر مشاور استاندار و جمع کثیری از هنرمندان و اساتید دانشگاه  افتتاح شد .

در این مراسم میردولت موسوی ؛ مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت : گالری دائمی عکس انجمن سینمای جوان بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری در فضایی محدود اما صمیمی افتتاح می‌شود و محلی برای عرضه و نمایش عکاسان و هنرمندان هنرهای تجسمی خواهد بود . موسوی با اشاره به فعالیت های  روزافزون انجمن در حوزه های  فیلم و عکس ابراز امیدواری کرد با تخصیص و تامین اعتبار استانی بیشتر ، این انجمن در یک فضای مناسب‌تر به فعالیت خود ادامه دهد .

در ادامه  طاهر شریفی ؛ معاونت امنیتی سیاسی استانداری اردبیل  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی هنرمندان انجمن ضمن سخنانی علاقمندی استاندار اردبیل به هنر و معنویات را خاطرنشان کرد و  افزود: با همکاری استانداری و  ارگانهایی مانند ارشاد اسلامی، شهرداری و دیگر بخش هایی که می توانند در این ارتباط کمک کننده باشند ، انتظار می رود کمبودها و کاستی های هنرمندان برطرف شود.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این مراسم با اشاره به حضور خود در فضای فرهنگی و هنری استان گفت که این حضورهای بدون منت،  برای تغییربینش و حمایت معنوی از هنرمندان ضروری است .

در پایان عظیمه هاشمی مهر ؛ مشاور استاندار که از هنرجویان دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان در اوایل دهه هشتاد بوده است ، با اشاره به تلاشهایی که در جهت تخصیص ردیف بودجه ای برای انجمن سینمای جوانان اردبیل در چند ماه گذشته  صورت گرفته ، نوید تحقق این امر را در آینده ای نزدیک داد .

خبر: سعیده عدلی

انجمن سینمای جوانان ایران/استان اردبیل

«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *