جستجو

سری جدید پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» روز دوشنبه ۲۲ آذرماه با مراسم بزرگداشت مرحوم «فرامرز قهرمانی‌فر» و نمایش فیلم کوتاهی درخصوص فعالیت‌های هنری او، کار خود را در پردیس سینمایی چارسو آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در هجدهمین پاتوق فیلم با حضور مدیران انجمن، فیلمسازان و علاقه‌مندان، ضمن تقدیر از خانواده این فیلم‌ساز هنرمند و متخصص عکس‌های سه بعدی، فیلم کوتاهی از او به نمایش درخواهد آمد.مرحوم فرامرز قهرمانی‌فر متولد ۱۳۴۵ عکاس، فیلم‌ساز و گرافیست هنرمند و نماینده کشورمان در اتحادیه بین‌المللی استریوسکوپی و همچنین دارنده مدال طلای PSA انجمن عکاسان امریکا بود که سیزدهم آذرماه پس از یک‌دوره بیماری، دار فانی را وداع گفت.

فاز سوم پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران موسوم به «سینما آینده» در سری جدید فعالیت خود حمایت هرچه بیشتر از علاقه‌مندان، فیلم‌سازان جوان و خصوصا فیلم‌اولی‌های این حوزه را با حضور فعال دفتر تهران در راس برنامه‌های خود قرار داده است.

علاقه‌مندان پیوستن به این پاتوق، می‌توانند دوشنبه‌ هرهفته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ ضمن مراجعه به پردیس سینمایی چارسو و تماشای فیلم‌ها با پرکردن فرم عضویت به این محفل بپیوندند. همچنین مخاطبان می‌توانند با پرکردن فرم آن‌لاین در سایت انجمن و یا ارسال عکس و مشخصات کامل خود به ایمیل روابط عمومی به آدرس iycs.pr2016@gmail.com نسبت به درخواست کارت عضویت خود اقدام نمایند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *