جستجو

از نیمه مردادماه، اکران تابستانه فیلم‌های کوتاه با نمایش ۶ اثر در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز می شود.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، به نقل از روابط‌عمومی هنر و تجربه، پس از استقبال گسترده از اکران نوروزی فیلم های کوتاه و با برگزار جلسه هم‌اندیشی کارگردانان فیلم وتاه با مسؤولان سینمای گروه هنر و تجربه، اکران تابستانه فیلم‌های کوتاه با نمایش ۶اثر از هفته دوم مردادماه آغاز می‌شود.

«سایه فیل» ساخته آرمان خوانساریان، «# ساعت چهار» اثر عاطفه محرابی، «تناوب» به‌کارگردانی علی خوشدونی‌فراهانی، «سکوت» ساخته مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری، «باران آهسته می‌بارد» اثر سعید نجاتی و «مارلون» به‌کارگردانی دُرناز حاجیها، در این دوره از اکران فیلم‌های کوتاه به‌نمایش درمی‌آیند.

 کارگردانان این فیلم‌ها به همراه کارگردانانِ طرح اکران نوروزی فیلم‌های کوتاه با حضور جعفر صانعی‌مقدم، مدیرعامل سینمای «هنر و تجربه» و امیرحسین علم‌الهدی، جلسه هم‌اندیشی را برای تداوم اکران مجموعه فیلم‌های کوتاه، برگزار کردند.در این جلسه کاوه مظاهری کارگردان فیلم کوتاه «روتوش» و آرین وزیردفتری کارگردان فیلم «هنوز نه» از تجربه‌های اکران فیلم‌های کوتاه نوروز سخن گفتند و دلایل موفقیت‌های این فیلم‌ها را در اکران برشمردند. این فیلم‌سازان ضمن استقبال از نمایش فیلم‌های کوتاه در دوره جدید اکران سینمای «هنر و تجربه»، بر هم‌افزایی بین فیلم‌سازان، سینمای «هنر و تجربه» و علاقه‌مندان این نوع سینما در شهرهای مختلف تأکید کردند.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *