جستجو

مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی انجمن سینمای جوانان ایران طی بازدید از دفتر همدان با مسؤولان و هنرمندان فیلم‌ساز این دفتر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آرش عباسی در نشستی صمیمانه با فیلم‌سازان همدانی گفت: «دفتر سینمای جوانان همدان با بیش از سی سال سابقه یکی از ریشه‌دارترین دفاتر انجمن‌ سینمای جوانان ایران است و استان همدان  از نظر فیلم‌سازی قطب مؤثری به‌شمار می‌آید.»

عباسی افزود: بخش اعتبارات خرید تجهیزات بسیار محدود است و در تلاش هستیم تا بسیاری از این مسائل را با حمایت مراکز فرهنگی از انجمن،  استفاده از توانمندی‌های مدیران و ارتباطات فردی ایشان مرتفع کنیم؛ زیرا اعتقاد و باور داریم همه سرمایه ما پول نیست، بلکه فکر و اندیشه مدیران و هنرمندان ماست.

وی در خصوص مقوله آموزش در انجمن سینمای جوانان گفت: درنظر داریم آموزش انجمن را بیشتر به سمت آموزش و تولید «استادمحور» حرکت دهیم. امسال برگزاری کارگاه‌های تخصصی و ایجاد پاتوق‌های فرهنگی در دفاتر را به جدیت دنبال خواهیم کرد.

در ادامه حبیب‌اله حیدری، مدیرانجمن استان همدان با تقسیم‌بندی وظایف انجمن در راستای آموزش و تولید  اشاره و اظهار داشت: تولید اصل مهم انجمن سینمای جوانان در سال ۹۶ است  و براین اساس تقویت کلاس‌ها، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی برای فراگیران، بهره‌گیری از دانش اساتید در حوزه آموزش و حمایت مالی و تجهیزاتی از فیلم‌سازان در دستور کار قرار دارد. 

وی یادآور شد در بخش تولید دفتر همدان در سه ماهه نخست سال‌جاری، ۱۴ اثر نیمه حرفه‌ای و ۳ اثر تفاهمنامه تولید حرفه‌ای ساخته شده است.

همچنین مشاور مدیرعامل انجمن در ادامه بازدید از دفتر همدان  نشست مشترکی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  در جهت رفع مشکلات و مسایل فی‌مابین انجمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و طرفین در خصوص رفع مسایل و مشکلات با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کردند.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *