جستجو

فیلم کوتاه «یک آن» ساخته نقی نعمتی موفق به کسب عنوان بهترین فیلم داستانی جشنواره بین‌المللی فیلم «آروکا» پرتقال شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آروکا» در پرتقال، هیئت داوران جشنواره جایزه بهترین فیلم داستانی را به «یک آن» ساخته نقی نعمتی اهدا کردند. این فیلم پس از رقابت با فیلم هایی از پرتقال، اسپانیا، انگلستان، روسیه، امریکا و … موفق به کسب این عنوان شد.

 این فیلم کوتاه پیش از این موفق به کسب جایزه تمدن و فرهنگ و بهترین فیلمبرداری جشنواره کاپالبیو ایتالیا و بهترین فیلم جشنواره پورتو پرتقال شده است.

عوامل فیلم کوتاه «یک آن» عبارت‌اند از: نویسنده  و کارگردان: نقی نعمتی، تصویربردار: روزبه رایگا، تدوین: مهتا نیلفروشان، صدابردار: حسن شبانکاره، صداگذار: بهروز شهامت، موسیقی: علی راست گفتار، بازیگران: قربان نجفی، غفور ملکی، بهزاد داوری، یوسف یزدانی، داریوش غذبانی، اسماعیل موحدی، تهیه‌کننده: نقی نعمتی و انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر اردبیل.

چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آروکا» با هدف تحریک و تشویق برای تولید فیلم، حمایت و ترویج آثار جدید و با کیفیت شناخته شده در مدار سینمای مستقل و جذب مخاطبان مستقل فیلم کوتاه در بخش‌های داستانی، انیمیشن، مستند، تجربی و موزیک ویدئو در آروکای پرتغال برگزار شد.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *