جستجو

 

انجمن سینمای جوانان سمنان طی هفته گذشته دو برنامه اکران فیلم و یک نشست تخصصی برگزار کرد.

 

برگزاری اولین جلسه هنر خلاق ویژه معلولین در سمنان

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اولین جلسه داستان‌نویسی و هنر خلاق ویژه معلولین ذهنی و جسمی، حرکتی (توان‌خواهان) با تدریس آبان معزی برگزارشد .

این کلاس‌ها به ابتکار انجمن سینمای جوانان سمنان وبا هدف استعدادیابی و هنردرمانی ویژه توان‌خواهان  برگزار می‌شود و در تلاش است که این بخش از جامعه را نیز از آموزش‌های هنری سینمایی بهره‌مند سازد.

گفتنی‌است، آبان معزی سال گذشته به‌عنوان طراح و کارگردان نمایشی به نام «ساز روشن» را در جشنواره تئاتر معلولین کشور در گیلان با بازی توان‌خواهان ذهنی دختر روی صحنه برد و  توانست مقام اول این جشنواره را کسب کند .

 

شب‌های مستند سمنان

برنامه «شب‌های مستند» یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۸ با اکران سه فیلم در تالار کوچک آفتاب سمنان آغاز شد .

دراین برنامه فیلم‌هایی از رضا بهرامی‌نژاد، بهرام عظیم‌پور و مهوش شیخ‌الاسلامی ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۳ اکران شد .

شب‌های مستند انجمن سینمای جوانان سمنان یک‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ با اکران فیلم‌های منتخب مستند سینمای ایران برگزار می‌شود.

 

سینما ایران: اکران فیلم‌هایی از کیارستمی

سه فیلم از عباس کیارستمی که بین سال‌های ۴۹ تا ۵۱ ساخته شده بود، در تالار کوچک آفتاب سمنان در برنامه‌ای تحت عنوان “سینما ایران” اکران شد.

پس ازاکران فیلم‌های موج نو سینمای جهان در برنامه‌های سینما تک سمنان و همچنین برگزاری برنامه‌های پاتوق فیلم کوتاه که با استقبال هنرمندان سمنان همراه بود، انجمن سینمای جوانان سمنان، شنبه‌ها  را نیز به اکران فیلم‌های موج نو سینمای ایران با عنوان«سینما ایران» اختصاص داده که تا به حال فیلم‌هایی از پرویز کیمیاوی و عباس کیارستمی اکران شده است.

در ادامه این اکران‌ها، شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸ ، سه فیلم اول عباس کیارستمی با نام‌های: نان و کوچه، زنگ تفریح و تجربه در تالار کوچک آفتاب سمنان اکران شد و قرار است هفته آینده فیلمی از ناصر تقوایی در این دوره در سینما کوچک افتاب اکران شود.  

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *