جستجو

 

فیلم کوتاه «فراموشی» به کارگردانی «فاطمه محمدی» در سی و سومین حضور بین‌المللی خود درفستیوال کوئین پالم کالیفرنیا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جونان ایران، جشنواره کوئین پالم کالیفرنیا یکی از رویدادهای جنبی جشنواره پالم اسپرینگز  کالیفرنیاست که به‌صورت  ماهانه برگزار می‌شود.

مأموریت این جشنواره کشف  استعدادهای متنوع و ترویج آثار فیلم‌سازان جدید است.

کوئین پالم با مجموعه‌ای از جوایز مختلف در دسته‌ها و ژانرهای مختلف میزبان فیلم‌هایی از سراسر جهان خواهد بود. فیلم‌سازان می‌توانند هر ماه پروژه‌های خود را به این فستیوال ارائه و آن‌ها را با متخصصان این صنعت به اشتراک بگذارند و به این ترتیب بعد از بررسی و انتخاب، با سایر فیلم‌سازان از سراسر جهان رقابت کنند.

برندگان این جشنواره علاوه بر دریافت لاورل‌ و گواهینامه‌، شانس دریافت جوایز طلا، نقره، برنز و دیپلم  افتخار جشنواره در بخش‌های مختلف را خواهند داشت و فیلم‌های برتر در هر دسته  به‌صورت اتوماتیک به فستیوال پالم اسپرینگز کالیفرنیا  راه خواهند یافت.

فیلم کوتاه فراموشی که روایت‌گر مسائل و مشکلات دوران سالخوردگی است، تا کنون بیش از ۵۰ حضور ملی و بین‌المللی  و همچنین جوایز نقدی و غیرنقدی متعددی را در کارنامه فیلم‌ساز جوان خود‌ رقم زده‌ است  .

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *