جستجو

دوره‌های آموزشی بهارانه انجمن سینمای جوانان همدان  با حضور ۳۵ هنرجو در رشته‌های عکاسی و تدوین کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با انجام برنامه‌ریزی آموزشی و آغاز تبلیغات، ثبت‌نام دوره‌های «آموزشی تک درس مشاغل سینمایی» فصل بهار، طی روزهای ۲۰ الی ۳۰ فروردین ماه در دفتر انجمن سینمای جوانان همدان سال‌جاری آغاز شد و بیش از ۳۵هنرجو در رشته‌های عکاسی و تدوین ثبت نام و برای یادگیری و کسب هنر وارد انجمن  سینمای جوانان همدان شدند. 

به دلیل استقبال خوب و روز افزون علاقه‌مندان، ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مشاغل سینمایی و دوره فیلم‌سازی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ادامه پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود حداقل یک  دوره بلند مدت فیلم‌سازی و همچنین بیش از ۵ دوره دیگر  در بخش مشاغل سینمایی،  تا پایان فصل بهار به دوره‌های بهارانه این انجمن افزوده شود.

دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده در انجمن سینمای جوانان همدان به شرح زیر است: مبانی عکاسی، عکاسی پرتره، عکاسی دیجیتال و فتوشاپ، مبانی تصویربرداری، مبانی نور‌پردازی، مبانی صدا، فیلمنامه‌نویسی، مبانی نقد و تحلیل فیلم، نقد و تحلیلی پیشرفته فیلم، آموزش نرم افزار، ادیوس در تدوین و مبانی زیبا‌شناسی تدوین.

یادآور می‌شود انجمن سینمای جوانان همدان در سال ۱۳۹۷ با برگزاری ۱۳ دوره تک‌درس و جذب بیش از ۱۵۰ هنرجو در رشته‌های عکاسی، تدوین، فیلمنامه‌نویسی، نورپردازی، عکاسی در شب و همچنین برگزاری دوره ویژه فیلم‌سازی و ثبت‌نام ۲۹ هنرجو در این دوره عنوان دفتر برتر و نخست را در بین دفاتر سینمای جوانان ایران به خود اختصاص داد  و امید می‌رود در سال‌جاری با توکل به خدا و بهره‌گیری از توان و تجربه مدیریتی و همچنین بهره‌مندی از اساتید خوب و مجرب بیش از گذشته برای جذب هنرجو در جهت آموزش و تربیت نیروی ماهر و هنرمند تلاش و عمل نماید. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انجمن www. iycs. ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۸۲۶۰۷۳۷، ۳۸۲۶۰۲۴۶ تماس داشته و نیز با مراجعه حضوری  به دفترانجمن سینمای جوانان واقع در همدان خیابان میرزاده عشقی، تقاطع خیابان هنرستان اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *