جستجو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی استقبال هنرمندان از جشنواره فیلم و عکس «تسنیم» را غافلگیرکننده خواند و بر لزوم حمایت از هنرمندان جوان تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل ازستاد خبری جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس «تسنیم» جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ ارشاد خراسان رضوی در مراسم اختتامیه این جشنواره در پردیس سینمایی اطلس مشهد گفت: اسلام در ایران توانست فرهنگی را تولید کند پس ما می‌توانیم با یک زبان معقول و کرامت اخلاقی با زبان هنر و استعداد جوانان در جامعه سازنده آن را به ثبات و شکوفایی برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری موثر جشنواره تسنیم اظهار کرد : استقبال بی‌نظیر هنرمندان از این جشنواره بعد از سه سال با موضوع قرآن غافلگیرکننده بود.

مروارید ادامه داد: جنبه اعجاز و جاودانگی قرآن را باید در آثار هنری به نمایش گذاشت و این آثار را می‌توان در سطح بالاتری در حوزه بین‌الملل و جهانی در سال‌های آینده برگزار کرد.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی خراسان رضوی بیان با اشاره به حضور پر شور جوانان در جشنواره افزود: این انگیزه‌ها و رویش‌های جوانان و تعهد آنان ستودنی است. یکی از ویژگی‌های برتر و خاص این جشنواره حضور جوانان است؛ اگر دیده می‌شود که بعد از چهار دهه مجدد در عرصه‌های مختلف به جوانان میدان داده شده است، نشان از توانایی و جذب اعتماد آن‌ها است و این ویژگی قابل تقدیر است و باید آن ها را در عرصه‌های مختلف حمایت کرد.

 

مروارید افزود: توجه به قرآن فقط توجه به معارف نیست بلکه باید به ویژگی فرهنگی و زیبایی‌شناسی آن توجه ویژه داشت و ما اگر بخواهیم به عنوان پیروان آن به این وظیفه عمل کنیم، نمود آن برگزاری همین جشنواره با موضوع قرآن و آثار قرآنی هنرمندان جوان است.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *