جستجو

فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری از تولیدات موفق انجمن سینمای جوانان ایران، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره ویلادوکند را دریافت کرد و عوامل این فیلم جایزه خود را در مراسم اختتامیه به مریم میرزاخانی تقدیم کردند.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری به عنوان فیلم برگزیده تماشاگران این دوره جشنواره ویلادوکند پرتغال معرفی شد. عادله چراغی، طراح صحنه و لباس این فیلم که به نمایندگی از گروه سازنده فیلم در جشنواره حضور داشت، در مراسم اختتامیه از طرف کل عوامل فیلم، این جایزه را به خانواده ریاضی‌دان بزرگ، مریم میرزاخانی تقدیم کرد. در قسمتی از بیانیه‌ی فیلم آمده است: «متأسفانه روز گذشته خبردار شدیم که جهان ما یکی از نوابغ بزرگ ریاضی به نام مریم میرزاخانی را از دست داد. گروه ما تصمیم گرفته این جایزه را به خاطر قدردانی از او، به خانواده‌اش تقدیم کند.»

جشنواره فیلم ویلادوکند مهم‌ترین جشنواره فیلم کوتاه کشور پرتغال است که از سال ۱۹۹۳ هر ساله در شهر ویلادوکند پرتغال برگزار می‌شود. بیست و پنجمین دوره این جشنوراه ۸ تا ۱۶ جولای ۱۷ تا ۲۵ تیر ماه در پرتغال برگزار شد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از نویسنده و کارگردان: کاوه مظاهری، مدیر فیلم‌برداری: محمدرضا جهان پناه، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: حامد نجابت، بازیگران: سونیا سنجری، محمدحسین زیکساری، هانا فولادی فرد، آزاده آبادپور، سیامک فارسی، هانیه مفلح، فروغ عزیزی، نگین احمدی، شیرین هراتی، طراح صحنه: عادله چراغی، تدوین: پویان شعله‌ور، طراحی گریم: حسنا خان محمدی، صدابردار: هادی معنوی پور، صداگذار: حسین قورچیان، مدیر تولید: علی جانب اللهی، اصلاح رنگ و نور: محسن خیرآبادی، طراح پوستر: علی باقری، سرمایه‌گذاران: انجمن سینمای جوانان ایران، کاوه مظاهری، پویان شعله‌ور، گیلناز میرمشتاقی، تهیه‌کننده: کاوه مظاهری و انجمن سینمای جوانان ایران.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *