جستجو

 

آیین رونمایی از پوستر و آنونس رسمی اکران بهاریه فیلم کوتاه با حضور بهمن فرمان‌آرا و ابوالفضل جلیلی در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراسم رونمایی از پوستر و آنونس اکران «بهاریه فیلم‌های کوتاه» یکشنبه ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۸ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. همزمان با این مراسم که بهمن فرمان‌آرا و ابوالفضل جلیلی نیز در آن حضور دارند، آخرین سانس نمایش «فیلم‎های کوتاه زمستانه» برگزار می‎شود.

اکران «بهاریه فیلم‌های کوتاه» شامل فیلم‌های «زونا» ساخته طوفان نهان‌قدرتی، «خوابگردها» ساخته پویا نبی، «سیندرلا» ساخته مهدی آقاجانی، «مانیکور» ساخته آرمان فیاض و انیمیشن «بدو رستم بدو» ساخته حسین ملایمی از ششم فروردین ماه در تمام سینماهای هنروتجربه» آغاز می‌شود.

این فیلم‌های کوتاه جزو آثاری هستند که پیش از این در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی موفق به کسب جایزه شده‌اند.پوستر رسمی اکران «بهاریه فیلم کوتاه» توسط حمیدرضا بیات طرحی شده است.

«بهاریه فیلم‎های کوتاه» سومین مجموعه پس از «فیلم‎ها‎ی کوتاه نوروزی»،«فیلم‎ها‎ی کوتاه تابستانه» و«فیلم‎های کوتاه زمستانه» است که در سینماهای هنروتجربه به نمایش در می‎آید.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *