جستجو

 

هشتمین برنامه «سینما آینده» در قالب پاتوق فیلم کوتاه عصر روز دوشنبه هفدهم تیرماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به فیلم کوتاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسه فیلم‌های کوتاه داستانی آخر هفته ساخته: وحید بمانی، داستانی بارسلونا ساخته مشترک: کتایون پرمر- محمد روح‌بخش، داستانی مانیکورساخته: آرمان فیاض فیلم‌ساز فعال لاهیجانی و مستند آخرین نامه‌ها  ساخته: نیلز کلاوس محصول کشور آلمان به نمایش درآمد و سپس توسط  ساسان عادلی، مسئول برنامه، و با همراهی حاضران در جلسه مورد نقد و بررسی قرارگرفت.

نیما حسندخت بازیگر نقش اصلی فیلم مانیکور و از هنرمندان فعال عرصه نمایش و سینما نیز که در این جلسه حضور داشت، به سؤالات و نظرات حاضران در جلسه در خصوص بازی در این فیلم کوتاه موفق و پرافتخار یک سال اخیر سینمای ایران پاسخ داد.

در پایان مطابق رأی‌گیری صورت گرفته  از طرف حاضران در این جلسه به ترتیب  فیلم کوتاه :

مانیکور ساخته: آرمان فیاض

آخرین نامه‌ها  ساخته: نیلز کلاوس

آخر هفته  ساخته: وحید بمانی

 به عنوان سه فیلم اول تا سوم بهترین فیلم انتخابی  این برنامه اعلام شد.

این برنامه به همت انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  لنگرود برگزار گردید.

قابل ذکر است که برنامه سینما آینده بعنوان پاتوق فیلم کوتاه توسط انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان به منظور ارتقا جایگاه فیلم کوتاه، آشنایی مخاطبان با فضای فیلم کوتاه به عنوان یک حوزه فیلم‌سازی حرفه‌ای و ارتباطی صمیمانه میان فیلم‌سازان شرق گیلان و انجمن سینمای جوان لاهیجان  به صورت ماهی یک بار برگزار می‌شود.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *