جستجو

                                 

مسئول کمیته عکس جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان از برگزاری نمایشگاه عکس در نگارخانه سهراب سپهری هتل‌سرای عامری‌ها خبر داد.

به گزارش ستاد خبری پنجاه ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان، سعید استادیان ضمن اعلام این خبر گفت: با پایان مهلت ثبت وارسال آثار، ۱۲۰۴ تک‌عکس و ۹۵ مجموعه‌عکس به دبیرخانه جشنواره رسیده  و عکس‌‌های برگزیده توسط هیئت داوران در ابعاد ۵۰ در ۷۰ چاپ ودر نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مسئول کمیته عکس پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان ادامه داد: یکی از فضاهای مناسب انتخاب شده  برای نمایش آثار، نگارخانه سهراب سپهری هتل‌سرای عامری‌هاست و قرار است آثاری با موضوع ویژه کاشان در آن به نمایش گذاشته شود و سایر عکس‌ها در نگارخانه‌های دیگری در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهدگرفت.

استادیان در مورد دیگر آیتم‌های مرتبط با این بخش گفت: درنظر داریم درخلال برگزاری جشنواره ۲کارگاه آموزشی در زمینه عکاسی با دو موضوع اختصاصی: «روتوش و اصلاحات عکس» و همچنین «کارگاه عکاسی میدانی» (احتمالا در بافت تاریخی کاشان) برگزار کنیم.

مدرس عکاسی و مدیر آتلیه عکسخونه بیان داشت: در زمان برگزاری جشنواره شاهد برپایی غرفه‌هایی در خصوص آشنایی با عکاسان کاشان از قدیم تا عصر حاضر خواهیم بود و همچنین کتب چاپ شده تخصصی با تألیف نویسندگان کاشانی نیز معرفی می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر این‌ها مقرر شده است انجمن سینمای جوانان دفتر کاشان به هر اثر راه‌یافته به نمایشگاه، حق تألیف دفتر مرکزی انجمن را اعطا کند و همچنین هر عکاس کاشانی که در بخش عکس حائز رتبه برتر شود را در برگزاری یک نمایشگاه انفرادی حمایت کند.

 

پنجاه‌و‌نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در سه بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس، از تاریخ ۴ تا ۷ اسفندماه سال‌‌جاری با حضور استان‌های تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان‌شمالی، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، سمنان و اصفهان توسط انجمن سینمای جوانان ایران، شهرداری کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان برگزارمی‌شود.

پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *