جستجو

مراسم بزرگداشت نخستین سال درگذشت «همایون شهنواز» در بوشهر با حضور شهرام اسدی، پوران درخشنده و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با حضور شهرام اسدی و پوران درخشنده و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان بوشهر و دوستداران و خانواده شهنواز اولین سالگرد «همایون شهنواز» کارگردان برجسته ایرانی و خالق سریال ماندگار «دلیران تنگستان» در بوشهر برگزار شد.

این مراسم با ادای احترام به این کارگردان بر مزارش و در کنار خانه رئیسعلی دلواری در شهر دلوار آغاز شد و طی مراسمی در پردیس سینمایی انقلاب بوشهر ادامه یافت.

در این برنامه  ضمن تقدیر از خانواده همایون شهنواز از فیلم مستند «آن همایون هنر»  ساخته شهرام اسدی رونمایی شد. شهرام اسدی، کارگردان «روز واقعه» به نویسندگی بهرام بیضایی و همچنین کارگردان فیلم «شب واقعه» به نویسندگی همایون شهنواز است.

در ادامه مراسم از کتاب «روزگار همایون» تألیف و گردآوری محمد ولی‌زاده با حضور خانواده آن مرحوم، اهالی هنر و رسانه رونمایی شد.

شایان ذکر است شهرام اسدی و پوران درخشنده  با حضور در انجمن سینمای جوانان استان بوشهر از این انجمن بازدید و با هنرجویان گفتگو کردند.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *