جستجو

 

جشنواره فیلم کوتاه بوشهر بمناسبت گرامی‌‌داشت روز بوشهر با حضور هنرمندان و فیلم‌سازان استان بوشهر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و با همکاری انجمن سینمای جوانان استان بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مدیر دفتر بوشهر در این آیین گفت: این جشنواره از رویدادهای مهم برای اهالی سینما و علاقه‌مندان تلقی و از لحاظ اهمیت حتی می‌توان جایگاه بین‌المللی را برای آن متصور شد.

عبدالرحمان برزگرافزود: فعالیت‌های هنری، نقطه مشترک میان ملل است که با ایجاد ظرفیت‌های فراوان می‌توان این آمیختگی عجیب فرهنگی کهن را در آیین‌ها و اشتراکات فرهنگی توسط هنرمندان تجربه کرد.

وی اظهارداشت: در جشنواره فیلم کوتاه بوشهر هم‌آوایی هنرمندان جوان در ۷۵ فیلم کوتاه مشاهده شد که آن‌ها با تولید محتوای متنوع در جریان‌سازی فرهنگی نقش به‌سزایی داشتند.

برزگر یادآورشد: از مجموع ۷۵ فیلم کوتاه راه یافته در بخش مسابقه ۶ فیلم مستند، ۱۶ فیلم کوتاه داستانی و ۴ فیلم انیمیشن بودند که با شرایط حضور در جشنواره مطابقت و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

برزگر ادامه داد: در بخش فیلم کوتاه داستانی «کاتر» کار مشترک مسعود نساوند، حدیث حکمت شعار و علی مهرور حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی گفت: در بخش بهترین انیمیشن نیز انیمیشن «پدر» و «خط» اثر عابدین رمضانی و سهیل غلامی حائز رتبه برتر و همچنین فیلم «حصار» به کارگردانی میثم فرهومند و فیلم «گوش ماهی» به کارگردانی علی کارگر مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفتند.

۱۸ اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر نام‌گذاری شده که در هفته منتهی به این روز ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، تفریحی و اجتماعی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *