جستجو

 

در استانه برگزاری شصت و یکمین جشنواره سینمای جوان اردببل روز یکشنبه ۱۷ تیرماه دکتر محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین از انجمن سینمای جوانان استان اردبیل بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در ابتدای این نشست میردولت موسوی، مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل، ضمن اشاره به فعالیت‌ها و موفقیت‌های این دفتر و هنرمندانش در ۴ دهه گذشته، به بیان مطالبات فیلم‌سازان و عکاسان اردبیلی و لزوم حمایت از این قشر با توجه نقش آن‌ها در فرهنگ‌سازی و مقابله با جنگ نرم دشمنان پرداخت.

در ادامه این نشست، غریب منوچهری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به نقش نمایندگان در حوزه فرهنگ به واسته قانون گزاری، گفت که از نمایندگان انتظار داریم در این زمینه‌ها هوای فرهنگ و هنر استان‌مان را داشته باشند.در ضمن  از برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در مشکین شهر خبر داد و افزود که این استان ده سال پیش شاهد این رویداد فرهنگی بود و امسال نیز توفیق برگزاری دوباره آن نصیب ما شده است .

در ادامه دکتر محمد فیضی نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به لزوم دانش فروشی اشاره کرد و افزود که هر چیزی که نو آوری داشته باشد و احساس کنیم که می‌تواند در جامعه مفید واقع گردد ، باید دانش فروشی کنیم و داشته‌های خود را به رخ دیگران بکشیم که اگر اینطور نباشد، کسی نمی‌آید از ما طلب دانش کند. و به نظر من اساسی‌ترین مشکل انجمن سینمای جوانان، نبود بازار است یعنی اگر بازاری باشد و چنین محصولاتی را به شما سفارش دهد و بعد از تولید خریداری کند ، مشکلی نخواهد بود و به نظر بنده هنرمند نباید افراد سیاسی را وارد حریم خود کند و جمع اش را سیاسی کند .

در ادامه دکتر فیضی پیشنهاد داد که تعدادی از هنرمندان انجمن به‌عنوان کارگروه هنری دفتر ارتباطات مردمی ایشان تعیین شوند تا به تدریج به مذاکره با ادارات بپردازند .

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *